۳ پاسخ

عه مبارک باشه به سلامتی زایمان کردی

حین شیر خوردن میشه،به دکتر گفتم گفت با دستت نگهش دار اگه دیگه تکون نخورد مشکلی نداره با تکامل بچه حل میشه،اگر قطع نشد با نگه داشتن حتما با دکتر مطرح کن

من تا سرما میزنم میلرزم سزارین هستی

سوال های مرتبط

مامان غزل مامان غزل ۱۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی