۶ پاسخ

ببرش بیمارستان بزار ی تست قند بگیرن ازش شاید قندش اومده پایین هر ی ساعت بش شیر بده بچه منم اینجور بود ۶روز بستری شد تا قندش اوکی شد رف بالا

عزیزم برای منم چند روز پیش موقع تعویض پوشک اینجوری شد فک‌کنم سردش شد

شیرشو خوب بده لباس مناسبم تنش کن هیچی نیس نگران نباش

ن نترس طبیعی دست و پاهای بچه های منم میلرزه دکترش گفت با دست نگه دار اگ ادامه داشت اون خطرناک

قندش میوفته، ببرش بیمارستان بچه رو

شیر بده قندش نیفته

سوال های مرتبط

مامان آیکان و هاکان مامان آیکان و هاکان روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیاکوچولو👦🏻 مامان ایلیاکوچولو👦🏻 ۱۳ ماهگی