همین استرس و گریه خودش زایمان زودرس میاره آرامش لازم داری فقط و استراحت
خب گریه و استرس بدتر میکنه عزیزم
مال منم اینطوری میشه ساید عادیه نگران نباش من ان اس تی انجام دادم انقباض نشون نداد
عزیزم نگران نباش منم درد دارم مثل تو از زایمان زود رس میترسم من شنبه سنو و آزمایش دارم میرم که خیالم راحت باشه تو هم اگه امکانش هست برو کنترل تا خیالت راحت باشه
ولی خودم رو گرم می کنم. بهتر میشه.
نترس شیاف بزار استراحت کن منم گاهی اینجوری میشم اگر خیلی نزدیک ب هم شد خطرناکه
عزیزم اول از همه استرس نداشته باش که اون بدتر میکنه کمر درد طبیعیه مخصوصا اگه با استراحت بهتر میشی آب بخور آروم باش دراز بکش بهش فکر نکن استراحت کن خوب میشی
اگه سزارینی شیاف بزار استراحتتو بیشتر کن
هیچی نمیشه نترس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.