۲۱ پاسخ

وای این دغدغه منم هست دقیقاً 🫠😂

من ک همیشه تمیز بودم میترسیدم دیر یا زود بشه 🤣

من سر قبلی کیسه آبم سوراخ شده بود ب دکتر ک زنگ زدم گف سریع برو بیمارستان اون موقع خونه بابام بودیم شانسم همه رفته بودن روستا برا من وسایل بیاره بعد ب شوهرم گفتم برک ژیلت و آب بیار بزن تا تاکسی میاد دیگ اینم سریع انجام داد رفتیم سر صدف هم ک یه هفته بیمارستان بودم شب آخر حموم رفتم تو بیمارستان مامانم گف ژیلت میخوای برم بگیرم گفتم ن معلوم نیس چقد دیگ باشم شاید یبار دیگ بیام حموم بعد صبح روز بعد حالم بد شد اول خواستن طبیعی بدنیا بیاد ک نشد رفتم اتاق عمل بعد دوروز ک اومدن بخیه ها مو باندش عوض کنن پرستاره گف چ خبره گفتم وقتی یه هفته آدم و توبیمارستان نگه دارین همینه با اینک فقط یخ کوچولو شکمم و دید

من داشتم درحد چی؟پرستاره یه جیغی زد وقتی دیدش..من عمداگذاشتم نمیخاستم رویت بشه😁

وای من خیلی به این فکر میکنم... اصلا هم نمیتونم تمیز شیو کنم با اینکه هنوز خیلی شکمم بزرگ نیس

زیرشکممو نتونم ببینم چی😂😭

کلا ی ماه مونده تا زایمان اصلا نذار رشد کنن همش بزن

دغدغه همیشگی😂

😂😂😂 سخته خدایی

من که سزارین بودم وقتمو می‌دونستم همون موقعه زدم رفتم
ولی الان دیگه اپلاسیون میرم اینسری یه هفته مونده به وقتم تر و تمیز میکنم میرم😂

عزیزم وفتی دردت میگیره میتونی سریع بری حموم شیو کنی وبری بیمارستان منم کیسه آبم پاره شده بود قشنگ حموم کردم رفتم بیمارستان بچه ی اولم

من زایمان زودرس داشتم توی ۳۱ هفته و ۶ روز
بعد پر از پشششم... شوهرم شیفت بودم میخواستم بیاد کمکم کنه برم پشمامو بزنم که وقتی اومد چند ساعت بعد بچه به دنیا اومد.
بعد یه خانمی بود اونجا، ماما و پرستار نبود فکر کنم نیروی خدمات بود... خودش ژیلت آورد برام مرتبش کرد😂

میگن وقتی دردتون گرفت اندازه چند دقیقه سریع دوش بگیرید من خونم پله دارم خودم بخام برم حموم بچم خودش میاد 😂😂😂

من عروس عمه ام داشت بش گفتن برگرد تمیزکن و بیا😅

بهیار براتون می زنه

از هفته ۳۶ هر هفته بزن

موقعه که درد داشتی یا هفته اخر مرطب تمیز کن مشکلی نداشته باشی

خب تند تند بزن نداشته باشی 😂

دغدغه اکثرمون
چجوری شانس اوردی😂

اغا
این یکی از دغدغه ها و مشغولیت ذهنی منم هست 🤣🤣

پرستاران میزنن

سوال های مرتبط

مامان نینی🥹🎀 مامان نینی🥹🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری