منم خودمو اسیر نمیکنم تا دوشنبه برم پیش دکترم انقد خودمو الکی اسیر کردم
اگ هی تکرار شد برو چون دردای انقباضی ان ولی اگ دیگ تکرار نشد نرو
ولی چون هفته ات پایینه باید با شیاف و قرص اینا انقباض هارو کنترل کنی ب دکترت گفتی
منم دو شبه این طوری میشم. خودم رو گرم می کنم خوب میشه. اول امتحان کن
ببین اگه خیلی شدید شد برو زایشگاه من الکی دوبار رفتم چیزی نبود درد زایمان خیلی خیلی شدیده درحدی که نتونی آخ بگی ...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.