خواهر بیا همدردیم🖐🏻
چه جوری میدی؟ هر ۶ ساعت بده .... من هم دایمتیکون میدم هم کولکیز .... مثلا ۶ صبح دایمیتکون میدم ... ساعت ۹ کولیکز
۱۲ دایمتیکون ، ۳ کولیکز ... اینجوری کمتر اذیت میشه
اهورا نی نی بذه عالیه
کولیف برا دختر من جواب داد
گریپ میکسچر خارجی
منم چنتا قطره دادم
ولی قطع کردن ویتامین اد خیلی بهترش کرد
از بین همه اینا ایزی کول و گریپ میکسچر رو پسر من جواب داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.