۷ پاسخ

خواهر بیا همدردیم🖐🏻

چه جوری میدی؟ هر ۶ ساعت بده .... من هم دایمتیکون میدم هم کولکیز .... مثلا ۶ صبح دایمیتکون میدم ... ساعت ۹ کولیکز
۱۲ دایمتیکون ، ۳ کولیکز ... اینجوری کمتر اذیت میشه

اهورا نی نی بذه عالیه

کولیف برا دختر من جواب داد

گریپ میکسچر خارجی

منم چنتا قطره دادم
ولی قطع کردن ویتامین اد خیلی بهترش کرد

از بین همه اینا ایزی کول و گریپ میکسچر رو پسر من جواب داد

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی