خانوما بچه شمام توخواب دستش تکون میخوره دلیل چیه

۲ پاسخ

من ک دستاشو میبندم

اره رفلکس طبیعیه..من شبا خواب نمیرفت دیگه میبندمش یا قنداق میکنم که بخوابه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی