۱۱ پاسخ

دیار خیلی قشنگه

حامی
حامین هم خوبه

دیار
اسم پارسی بذار

منم این دوتارودوس دارم فعلا دیارصداش میکنم دیار خیلی دوست دارم

منم دو به شک بودم بین اسمای سامی دیار گذاشتم دیار خیلی قشنگه

دیار قشنگه

دقیقا دوتا اسمی که من روشون گیر کرده بودم 😍😅

دیار 🥹

هردو خیلی خوشگلن

حامی خیلی قشنگه

حامی.

سوال های مرتبط

مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙سام‌وبرسام💙 مامان 💙سام‌وبرسام💙 ۳ ماهگی