۱۱ پاسخ

میاد انشاالله

برا منم دعا کن دخمل منم بداز عید بدنیا بیاد

ایشالا بسلامتی ب دنبا بیاد

انشاالله ب سلامتی بیاد عزیزم برای منم دعا کن برم سونو قلبشو‌ببینم🥹💖

الان دقیقا چند هفته ای؟؟منم خسته شدم ولی میگم اینهمه سختی کشیدم حداقل فروردین دنیا بیاد کارت امید مادر بگیرم حداقل پوشک براش بخرم😂💔

خوبه که نیمه اولی میشه

الان چند هفتته دقیقا ؟

چه بهتر

ایشالا سال دیگه به دنیا بیاد کارت امید مادر بگیری🤣

وای برای منم اصلا درد ندارم ولی همش لخته و ژله های نیم متری ازم خارج میشه

انشالله میاد بسلامتی

سوال های مرتبط