میاد انشاالله
برا منم دعا کن دخمل منم بداز عید بدنیا بیاد
ایشالا بسلامتی ب دنبا بیاد
انشاالله ب سلامتی بیاد عزیزم برای منم دعا کن برم سونو قلبشوببینم🥹💖
الان دقیقا چند هفته ای؟؟منم خسته شدم ولی میگم اینهمه سختی کشیدم حداقل فروردین دنیا بیاد کارت امید مادر بگیرم حداقل پوشک براش بخرم😂💔
خوبه که نیمه اولی میشه
الان چند هفتته دقیقا ؟
چه بهتر
ایشالا سال دیگه به دنیا بیاد کارت امید مادر بگیری🤣
وای برای منم اصلا درد ندارم ولی همش لخته و ژله های نیم متری ازم خارج میشه
انشالله میاد بسلامتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.