۳ پاسخ

من آپز کردم یکم آبکی برداشتم میکس کردم چیزی هم اضافه نکردم
بعضی وقتا همونو قاطی فرنی میکنم

من بخار پز میکنم با صافی پوره اش میکنم،بهش شیر خشک میزنم ابکی شه

آب پز یا بخار پز میکنم با یکم کره تو میکسر له میکنم حالت سفتی زیاد نباشه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🤎Hirad🧸 مامان 🤎Hirad🧸 ۱ سالگی
مامان مهدیار, دوقلوها مامان مهدیار, دوقلوها ۸ ماهگی
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی