۶ پاسخ

من آب پز میکنم بعدش میدم تو میوه خوری دستش بخوره

ورقه های نازک کن بزار بخار پز شه

میگن بخار پز خوبه اماهویج سفته خیلی طول میکشه فکر کنم بااب راحت تره

بخارپز

من امروز دادم به دخترم 🥹 بخار پز دادم دوست داشت خیلی

من توابع میندازم بعد با آبش رقیق میکنم میدم میخوره

سوال های مرتبط

مامان پرنس کوچولو🧸💙 مامان پرنس کوچولو🧸💙 ۱ سالگی
مامان ایلیا ❤🦁 مامان ایلیا ❤🦁 ۱۰ ماهگی
مامان علیهان👼🏻🩵 مامان علیهان👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی