اینم آزمایش تروئیدمه چطوره خوبه؟؟

تصویر
۶ پاسخ

برای زن باردار زیاده باید قرص تیروئید مصرف کنید

خودتون به دکتر پیشنهاد میدین این ازمایش رو مینویسه؟

نه باید قرص بخوری کم کاره

برا تو 3 هست یک کوچولو زیاده

برای بارداری عددش بالاس و کمی کم کاره

برا بارداری باید2 یا 1 باشه دکترم گفت

سوال های مرتبط

مامان بسکوییت🤍 مامان بسکوییت🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی 💙 مامان نی نی 💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی🤰🏻🩷 مامان نی نی🤰🏻🩷 ۵ ماهگی
مامان نی نی🤰🏻🩷 مامان نی نی🤰🏻🩷 ۵ ماهگی
مامان سورنا و سامیار مامان سورنا و سامیار هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 ۳ ماهگی
مامان مامان مسلم مامان مامان مسلم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری