مامانا آزمایش من چطوره خوبه؟

تصویر
۸ پاسخ

خوبه
احتمال زیاد پسر داری
فری بتا زیر۴۰اکثرا پسره از شما ۱۱

سلام ببخشید برا بتاتون چیزی نگفتن ک پایینه؟

به دکترم نشون دادم گفت عالی خیالم راحت شد

پس چرا low riskزده

نه گفت پسر

همه چی نرماله

احتمال دختر نداده؟؟؟

بله خوبه

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته هجدهم بارداری
مامان نی نی 💙 مامان نی نی 💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل ۲ ماهگی
مامان نی نی🤰🏻🩷 مامان نی نی🤰🏻🩷 ۵ ماهگی
مامان نی نی🤰🏻🩷 مامان نی نی🤰🏻🩷 ۵ ماهگی
مامان فندوق🫀 مامان فندوق🫀 هفته سی‌ام بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته هجدهم بارداری
مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 ۳ ماهگی
مامان تـابـان🩷🌙 مامان تـابـان🩷🌙 هفته بیست‌وهفتم بارداری