سلام خانما برا معاینه باید چندهفته برم ؟

۴ پاسخ

بعد ۳۸

برای چه معاینه ای؟

۳۸ هفته

من ۳۶ رو تکمیل کردم اولین روز ۳۷ رفتم

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۵ ماهگی
مامان 𝒩ℐℋ𝒜𝒩🩷🐣 مامان 𝒩ℐℋ𝒜𝒩🩷🐣 ۶ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۹ ماهگی