اونایی که خیلی پوشیده یا خیلی دوستشون دارم رو یادگاری نگه داشتم.
اونایی که نو مونده یا خیلی کم پوشیده رو نگه داشتم برای بچه بعدی.
اونایی که خراب شده انداختم بیرون.
یه سری رو هم دادم به کسی
نگه داشتم
میدم به کسی
اونایی که دوست داشتم وکمتر تنش کردم نگه داشتم بقیه رو میدم به نیازمند
اگر سالم باشه برمیدارم اگر کهنه باشه دستمال میکنم
سالم ها رو نگه میدارم اونایی رنگ و روشون رفته دستمال میکنم کاشی اینا پاک میکنم
منم فقط تا ۸ ماهگی دارم بقیش دادم بیرون
میدم ب مامانای گهواره
از لباسای مانلی فقط دو جفت جوراب نوزادی رو دادم به کسی
دیگه همه لباساش رو دارم دلم نیومد بدم به کسی
میگم خودش بزرگبشه ببینه ذوق میکنه
خودم که یادگاری از بچگیم ندارم
فقط لباس بیمارستانشو نگه داشتم
مابقی رو هر ماه کوچیک میشد میدادم نیازمند اصلا نگه نمیدارم
دادم به نیازمند
دادم نیازمند بنظرم بهتره
اگه سالم باشه میدم به نیازمند لک بشه دستمال میکنم مجلسی هام یادگاری میمونه
وای من هر سری لباساشو جمع کردنی میگم خیلی زیادن ببخشم بره
ولی نمیتونم
قیافش تو اون لباسا میاد جلو چشمم لپای قلمبش یادم میاد اصن نمیتونم دوباره همرو جمع میکنم🤦🏻♀🥹🫠مادرشوهرم میگه خب دلت نمیاد نگهدار فعلا بعدا اگه ازچشمت افتادن بده بره😭همشونو با ذوق خریدیم دلم نمیاددددد
نوزادیاشونو نگهداشتم برای بچه هاشون و از هر سنشون یکی دوتا لباسشونو که عاشقشونمو نگهمیدارم بقیشو به نیازمندا اونایی هم که دون دون شدنو دستمال میکنم
بعضیارو نگه داشتم. بعضیارم میدم ب کسی ک نیاز داره
خواهرم پسرش یکسالشه نصفی دادم به اون
قشنگ لکههاشو میبرم تمیز و مرتب جمع میکنم برای بچه بعدی🫣😁
اونایی که رنگشون رفته کهنه شدن رو میندازم دور
سالم هارو نگه میدارم
من بعضیاشو ک خیلی دوس داشتمو برند بودنو نگه داشتم بقیشو دادم ب کسی ک نیاز داشت
خیلی خوب ها و برندها همه رو جمع کردم و میکنم یکم معمولی ترا رو میدم نیازمند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.