۱۰ پاسخ

ربطی ب کمخونی و ایناهم‌ندارع دکتر گفت

من از دکتر پرسیدم گفت طبیعیه

طبیعیه
جوراب پاش کن

طبیعیه چون بچه بیشتر پمپاژ قلبش برای خون رسانی ب اعضای اصلیه بدنه برا همون پاهاشون همیشه سرده

جوراب بپوش براش

از کم خونیه پسر منم همینه قلوه بخر بپز آبش بده بخوره

از کم خونی عزیزم

دختر منم همینطوره

چون سردشه یا خنکه هوا براش

جوراب پاش کن یکم گرم بپوشونش

طبیعیه

سوال های مرتبط