خااااااانوما من سردرد نابودیم چرا همش سر درد میشم

۷ پاسخ

فشار بالا

منم همینم خواهر دوهفتس دائم میگیره ول میکنه هرروز هرروز دیگ دیوونه شدم والا قرصم نمیخورم عذاب وجدان میگیرم ابلیمو و دارچین میزنم فوری خوب میشم

سردرد بیشتر مربوط به فشار هست

فشارتو چک کن به من با اینکه فشارم بالا نبود آسپرین داد

منم همین جورم خسته شدم دیگه

مثل من از دیشب امونمو بریده از شدت سر درد دوبار بالا آوردم

وای منم دارم می‌میرم باردارم نیستم

سوال های مرتبط

مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آترین و آتوسا مامان آترین و آتوسا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی