فشار بالا
منم همینم خواهر دوهفتس دائم میگیره ول میکنه هرروز هرروز دیگ دیوونه شدم والا قرصم نمیخورم عذاب وجدان میگیرم ابلیمو و دارچین میزنم فوری خوب میشم
سردرد بیشتر مربوط به فشار هست
فشارتو چک کن به من با اینکه فشارم بالا نبود آسپرین داد
منم همین جورم خسته شدم دیگه
مثل من از دیشب امونمو بریده از شدت سر درد دوبار بالا آوردم
وای منم دارم میمیرم باردارم نیستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.