۱۱ پاسخ

منکه هر روز عصر میخورم خیلی خوشمزه هست میگن مفیده

نوش جان عزیزم
من خیلی دوس دارم بخورم شهرمون نیست هنوز🥲🥲

ممنون از جواب هاتون 🙏🙏🙏

مثل خربزه کوچیکه

نه گلم منم امروز خوردم نوش جونت بعد اینکه هرچیزی زیاد رویش بده

ملون چیه

چون مثل کهیر بدن قرمز شده

خودتون چی فک میکنین

نه مشکلی نداره فقط خیلی گرمه زیاده روی نکند من یه ذره خوردم گلودرد شدید دارم

نه اشکال نداره

نوش جانت عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آیهان و داداشی مامان آیهان و داداشی ۱ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌وهشتم بارداری