۱۲ پاسخ

نه اوکیه
برو پوآر تنقیه بگیر بذار توی مقعد و آب ولرم رو به گرم بزن داخلش تا بتونی پی‌پی کنی.

به من دکترم شربت انجیر‌ بدون برگ سنا داد خیلی خوب بود

من داغوون شدم
خیلی ببخشید اصلا بواسیر هم گرفتم

ولی روی من لاکسی مل و لاکسی ژل
تقریبا تاثیر داره خیلی میخورم
انجیر هم اگر بخیسونی بخوری خوبه
پیاده روی هم بی تاثیر نیست

من امتحان نکردم‌ میگن بشین داخل یه تشت آب داغ کمر و شکمت هم ماساژ داده بشه تاثیر داره

زیتون و الو رو هر روز بخور

اینایی که گفتن به اضافه آب زیاااد رو بخور و حتما پیاده روی کن

من ساعتای ۵ صبح ک بیدارمیشم یه لیوان آب جوشیده گرم نع داغ میخورم خیلی عالیه اصلا یبوست نگرفتم

اصلا کیوی_ الو خیس خورده _ روغن زیتون فراوااان روی کاهو و غذات از تغذیه ات جدا نشه

شما هر روز ناشتا ی فنجون اب جوش بخور
۲.۳ تا کیوی رسیده هر روز
انجیر خیس خورده هر روز

منم الان همین مشکل رو دارم ایده ام فقط اب و نخوردن کربوهیدرات

همون شیاف کمک کنندس نگران نباش ضرر نداره من انقدر سبزیجات اینا خوردم البته فرنی و بستنی کمک میکنه اما میوه و سبزیجات رو من تاثیر نداشت

یه کم پیاده روی داشته باش و میوه گوجه اینا بخور درس میشه

سالادکاهوباروغن زیتون بخور

سوال های مرتبط