والا منم فقط با گوشی میخوره
خب نشینه من کوچیک بود پسرم سیب زمینی سرخ میکردم میزاشتم رو روفرشی خودش هی میرفت بازی میکرد هعی میومد برمیداشت قدم اول اینکه یه بچه بد غذا داشته باشی باز زور دادن غذاست بزار وسط اصلا نگو بخور خودش هر وقت میلش بکشه میخوره
شربت چی میدی ؟؟
منم دخترم بشدت بد غذاهه فقط غذاهای نرم مث فرنی سوپ حلیم اش رو میخوره
با برنج و نون میونه خوبی نداره
سعی کن گوشی وبندازی ازسرش همین جوری عادت میکنه
شریت اشتها چی میدین شما عزیزم
دختر منم همینه بزور چهارتا قاشق با گوشی هر لقمه هم چند دقیقه تو دهنش،شربت چی بهش میدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.