نگران نباش عزیزم.شیر خشک هست ب اندازه کافی
دیگ اونقدام بی مسئولیت نیستن
ما که تو شهر خودمون هر داروخونه که رفتیم هست .
منی ک بچم شیر خشکی نیست استرس دارم شماها ک دیگه حق دارین
بخون
من حامله بودم جنگ شد سرهمین شیر خشکیش نکردم
دقیقا اروم ندارم مخصوصا ک میگن بیومیل اصلا نیست منم بوم بیومیل میخوره
من ۴.۵ تا دارم هرسری شوهرم میره بیرون میگم یدونه بخره جدیدا روزی یدونه بیشتر نمیدن با کد ملی
بله هر چیم به شوهرم میگم برو بخر پشت گوش میندازه
من فعلا مقداری دارم
نه چون گفتن که همه چی تو کشور فراوونیه و چیزی کم و کسر نداریم
والا موقع پسر منم شیر خشک کم بود استرس داشتم الان که بدتر💔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.