خانما شمام استرس شیرخشک و دارین
ک پیدا نشع

۱۱ پاسخ

نگران نباش عزیزم.شیر خشک هست ب اندازه کافی
دیگ اونقدام بی مسئولیت نیستن

ما که تو شهر خودمون هر داروخونه که رفتیم هست .

منی ک بچم شیر خشکی نیست استرس دارم شماها ک دیگه حق دارین

بخون

تصویر

من حامله بودم جنگ شد سرهمین شیر خشکیش نکردم

دقیقا اروم ندارم مخصوصا ک میگن بیومیل اصلا نیست منم بوم بیومیل میخوره

من ۴.۵ تا دارم هرسری شوهرم میره بیرون میگم یدونه بخره جدیدا روزی یدونه بیشتر نمیدن با کد ملی

بله هر چیم به شوهرم میگم برو بخر پشت گوش میندازه

من فعلا مقداری دارم

نه چون گفتن که همه چی تو کشور فراوونیه و چیزی کم و کسر نداریم

والا موقع پسر منم شیر خشک کم بود استرس داشتم الان که بدتر💔

سوال های مرتبط

مامان رونیا♥️ مامان رونیا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان دونه انار مامان دونه انار ۱۷ ماهگی