۷ پاسخ

گناه داره اون بچه اخه واجب نیست زن شیرده روزه بگیره

من میگیرم مشکلی ندارم تازه دیشب خواب موندم بدون سحری گرفتم

من میگیرم و مشکلی ندارم

من از اول ماه رمضان گرفتم تا امروز که پریود شدم و مشکلی هم نبود ، نه پسرم بی قراری کرد نه شیرم کم شد
فقط اینکه من پسرم غذا میخوره ، اگه میبینی غذا نمیخوره و شیرت کم میشه یا پسرت بی قرار و کلافه میشه باید بخوری ...
در اصل قاعده ی شرعیش اینه که بگیری روزه رو اگه دیدی تو یا بچه اذیت میشین بعد بخوری ، چون الان دیگه بچه ت غذا خوره ، اگه فقط شیر میخورد قضیه فرق داشت

من شیر میدم روزه نمیگیرم و حالم خوب نیست خیلییی خستمم اگر بدنت کم میارد و دخترت خیلی وابسته اس و غذا هم نمیخورد روزه بهت واجب نیست

من هم شیر میدم هم روزه میگیره نه خداروشکر حالم بد نشده

من شیر نمیدم
روزه هم نگرفتم حالمم بد نشد 🤭

سوال های مرتبط

مامان ❤️رادوین❤️ مامان ❤️رادوین❤️ ۱ سالگی
مامان آقامحمد مهدی مامان آقامحمد مهدی ۲ سالگی
مامان مبین وسلین مامان مبین وسلین ۲ سالگی