شربت اندانسترون و دیسیکلومین
واا پسرمنم چندروزه میگه شکمم دردمیکنه
نبات داغ و نعنا
دختر من رفلاکس داره
زیاد میگفت شکمم درد میکنه فهمیدم رفلاکس داره الان دارو میخوره
میخواسته شکمش کار کنه🙄
شاید سردی کرده آب نبات و یه کوچولو نوک قاشق زنجبیل بزن بده بخوره
نبات داغ بده
عزیزم هروقت دخترم میگه دلم دردمیاد بهش نبات و ابجوش میدم
اب نبات بده خب
چایی نبات بهش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.