۱۰ پاسخ

شربت اندانسترون و دیسیکلومین

واا پسرمنم چندروزه میگه شکمم دردمیکنه

نبات داغ و نعنا

دختر من رفلاکس داره
زیاد میگفت شکمم درد میکنه فهمیدم رفلاکس داره الان دارو میخوره

میخواسته شکمش کار کنه🙄

شاید سردی کرده آب نبات و یه کوچولو نوک قاشق زنجبیل بزن بده بخوره

نبات داغ بده

عزیزم هروقت دخترم میگه دلم دردمیاد بهش نبات و ابجوش میدم

اب نبات بده خب

چایی نبات بهش بده

سوال های مرتبط