۱۰ پاسخ

ببین من جای تو نیستم که بتونم دقیق حالتو بفهمم
ولی خب حق داری کلا همیشه یه دوره از زندگی هست که سخت میگذرهچه بچه باشه چه نباشه
حق داری غر بزنی خسته بشی ناراحتی باشه یا حتی گریه کنی ولی یادت نره اون بچه جز تو پناهی نداره یادت نره چقدر منتظر این روزا بودی
غصتو بخور گریتو بکن سبک میشی ولی قوی تر از قبل باش
مادر بودن یا اصلا زن بودن ینی همین
من هنوز به مرحله تو نرسیدم ولی درکت میکنم حق داری❤️🫂

خیلی خسته وداغونم.اینقد به خودم نرسیدم که سرگیجه و افت فشار شدید گرفتم و حالم خیلی بد شد.فرصت هیچ کاری ندارم و از خودم کلی فاصله گرفتم .شیر دادن خیلی سخته واقعا من چندباری شده بچم تند شیر میخوره یدفعه بپره گلوش اینقد ترسم گرفته و فوبیا گرفتم که جرات شیر دادن ندارم .گاهی میدوشم بعد میدم که فشار نداشته باشه.هرچند دکترمیگفت اگرم بدوشی بایدهمونم بدی بچه بخوره.توی این یک ماه خیلی اذیت شدم خیلی زیاد باکلی ماجرا و دغدغه ...دلم به حال نی نی میسوزه و باید قوی باشم

من راجب شیرم نه نگران نیستم
ولی من شبا از بچه داری خیلی خسته میشم

من 3ماهه مثل توام عزیزم ولی وقتی به صورت بچم نگاه میکنم دلم براش میسوزه بعضی وقتا از شدت خستگی و عصبانیت باشوهرم دعوا میکنم بعد پشیمون میشم چاره ای نداریم باید فقط صبوری کنیم تا جوجه ها بزرگ بشن

یک ماهم صبر کنی خیلی بهتر میشه همه چی بهت قول میدم

من به عنوان کسی ک شیر خشک میده پشیمونم میگم کاش شیر خودمو میدادم حداقل دغدغه اب جوش و شیر خشک و شیشه شیر تمیز و فاسد شدن شیر و اینارو نداشتم سر صبح با چشمای خواب آلود دنبال اب جوش و اینا...
منم خیلی کم اوردم واقعا همسرمم میره سرکار چند روزه دیر وقت دلم نمیاد بدم نگهش داره خسته شدم🖐🏻🥲

سلام عزیزم
همه همینیم،تازه اونیکه شیر خشک میده هم میگه کاش شیر خودمو میدادم تا نصف شب مجبور نباشم بیدار شم خواب آلود شیر درست کنم
بچه یکم بزرگ تر بشه راحت میشی کمتر میخوره یعنی تایم طولانی هر سه ساعت یبار

عزیزم از این روزا لذت ببر مگه این روزا موندنیه چه سخت چه آسووون میگذره همینجوری که نمیمونه بخوای خسته بشی من خودم سر بچه اولم هیچ لذتی نبردم مثل تو بودم ولی گذشت دخترم بزرگ شد الان از تک تک ثانیه های بچه داری دارم لذت میبرم چون این روزا برنخواهد گشت و بزرگ میشن

عزیزم دیر نشده ک کمکی بده بهش ، منم دادم و هرکی هرچی بگه برام مهم نیست مهم اینه خودم و بچه م حالمون خوبه ، میذارمش پیش کسی و گاهی دو س ساعت برای خودمم خیلی تاثیر داره تو حال خوبم

هنوز اول راهی

سوال های مرتبط