۷ پاسخ

اتفاقادشیر غلیظ جلوگیری میکنه .اگر جهنده هست رفلاکسه... اگر معمولی تهوع

کمتربهش بده

فکر میکنم رفلاکس و ربطی به شیرت نداره اتفاقا شیر غلیظ و چرب خیلی خوبه برای بچه

آب و مایعات زیاد بخور

ازکجا میفهمی غلیظه

بعد شیردادنت چند قطره آب جوشیده سرد شدع بهش بده ، شایدم رفلاکس داره ب شیرت ربطی نداره

ماشالا
چی میخوری غلیظ میشه

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀🌸 مامان دخملی🎀🌸 ۱ ماهگی