اتفاقادشیر غلیظ جلوگیری میکنه .اگر جهنده هست رفلاکسه... اگر معمولی تهوع
کمتربهش بده
فکر میکنم رفلاکس و ربطی به شیرت نداره اتفاقا شیر غلیظ و چرب خیلی خوبه برای بچه
آب و مایعات زیاد بخور
ازکجا میفهمی غلیظه
بعد شیردادنت چند قطره آب جوشیده سرد شدع بهش بده ، شایدم رفلاکس داره ب شیرت ربطی نداره
ماشالا
چی میخوری غلیظ میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.