۳ پاسخ

من راضی بودم

من استفاده کردم و راضی بودم‌ ولی حتما باید اصلشو گیر بیاری.خیلی وقتا هم تقلبیشو به عنوان اصل میفروشن. اصلش روی جعبه با خط بریمی اگه اشتباه نکنم نوشته داره.
به پسر من میساخت و تاثیر داشت ولی بعدها یه دکتر بهم گفت مواد تشکیل دهندش سازمان غذا و دارو تاییدش نکرده بهتره استفاده نشه

من،بله راضی ام خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسرک🩵 مامان پسرک🩵 ۱۴ ماهگی