وقتیم ک نمیان ونمیزنن مانگرانشون میشیم چراخبری ازشون نیست🤣🤣🤣روانی شدیم بخدا
خوبی قلبم
مثل اینکه ت.ر.ا.م.پ نقشه شهر مادری ما رو هم پیدا کرد😄
اره خداروشکر
اراکم زدن خیلی صداش به ما نزدیک بود خیلی ترسیدم نگران بچه هامم
یزد که خیلی خیلی آرومه کلا ما از اول ج.ن.گ تک و توک صدا فهمیدیم
تهران همین دو ساعت پیش نزدیک ما دو تا زد
آره آرومه خداراشکر
م
شهد که اروم بود ولی برای شهرای شما خیلی نگران بودم برای بچهاتون
بله . و خیلی ترسناکه به نظرم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.