شهرتون ارومه یانه
#فرزندپروری #شیرخشک#بچه #پیپی

۱۰ پاسخ

وقتیم ک نمیان ونمیزنن مانگرانشون میشیم چراخبری ازشون نیست🤣🤣🤣روانی شدیم بخدا

خوبی قلبم

مثل اینکه ت.ر.ا.م.پ نقشه شهر مادری ما رو هم پیدا کرد😄

اره خداروشکر

اراکم زدن خیلی صداش به ما نزدیک بود خیلی ترسیدم نگران بچه هامم

یزد که خیلی خیلی آرومه کلا ما از اول ج.ن.گ تک و توک صدا فهمیدیم

تهران همین دو ساعت پیش نزدیک ما دو تا زد

آره آرومه خداراشکر

م
شهد که اروم بود ولی برای شهرای شما خیلی نگران بودم برای بچهاتون

بله . و خیلی ترسناکه به نظرم🥲

سوال های مرتبط