۴ پاسخ

اگ پایین نیومده اره

من دکترش گفت میتونم بدم

آره اگه حتی بعد ۴۰ دیقه ام دیدی تبش بالاس میتونی بدی،من چندتا از دکتر پرسیدم اینو بهم گفتن

نه حداقل ٤ ساعت بعد

سوال های مرتبط

مامان نهال مامان نهال ۳ سالگی