چرا انقد درد پریودی دارم اوف طبیعیه توروخدا جواب بدین

۶ پاسخ

اگه با استراحت کمتر میشه اشکال نداره

ترشح چی عادیه

وای اره خیلی بده

اگه شدید یا مداومه دکتر بری بهتره

طبیعیه منم اینجوری بودم الان فقط سینه درد دارم

منم هنوزم درد دارم😩😩😩😩

سوال های مرتبط

مامان دونه انار مامان دونه انار هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ایلدا🎀 مامان ایلدا🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته یازدهم بارداری