خانوما این کارت مادران برای نوزادان ۴۰۵ هستش؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

نه فک کنم از ۴۰۵به همه بدن

من خونده بودم برای ۴۰۵ به بعده ولی پیامش اومده برای همه ی مادرای ایرانی بازم نمیدونم

خدا لعنتشون کنه یعنی بچه های ما ادم نیستن

آره عزیزم...نیاز به بهداشت رفتن هم نیست وقتی نوزاد به دنیا بیاد و تولدش ثبت رسمی بشه خود به خود این کارت صادر میشه به اسم مادر

آره عزیزم امروز پیام هم اومد برا اونایی که از اول فروردین ۴۰۵ به دنیا بیاد بچه شون هستش

برای تمام مادرانی که بچه تا سن ۲ دارن . چه نوزاد باشه چه ۲ ساله . ولی از ۴۰۵ به بعد بهشون تعلق میگیره . چون محدوده سنی داره . یعنی اگر بچه ای فروردین ۲ ساله بشه همین یک ماه به مادرش تعلق میگیره

نه پیامش بودکه همه مادران ک دارای نوزادزیر۲سال هستن فک کنم ب ماهم بدن

بله ۴۰۵ به بعد

از ۴۰۵میدن

اره.

سوال های مرتبط

مامان شایلین ماهلین🌙 مامان شایلین ماهلین🌙 هفته چهلم بارداری