بنظرم نخر چون جنس نداره يچي بزار رو پولت جنس خوبشو بخر
سفارش دادی
من این مدل گرفتم 2990 همون 3 چطور قیمتش ایقد مناسب گذاشته مطمئنی سایتش معتبره
عزیزم سایتشو میشه بدین لطفاً
راس میگ جنسشون فرق داره
متر خیاطی بزار سر شونه ات ببین ۷۲میاد کجات ،ولی فک کنم جنسش خوب نباشه من ترجیحم حضوری هست
من مشکی کرمشو خریدم خیلی خشگله
ولی قشنگه اینم ولی حضوری بگیر بهتره لباش باید تو تن بزنی ببینی بهت میشطکه یا ن جنسش چطوره
من رنگ شکلاتیشتو گرفتم کته سر استینش استر پلنگی داشت ولی کمربندش فرقش داشت بند چرب قهوه ایی باریک یه سگک نقره ای برگ مانند هم بهش بود کته سه تومن شلوارشم یکو ۹۰۰از شیراز گرفتم
ولی جنسشون اصلا شبیه عکس نیس ها اینم بگم چون حضوری خریدم از بازار ۴ونیم ولی ازاینستا سفارش دادم ۱ تومن
مث تنشه دیگ گشادشلوارش اگ خیلی چاق نیستی ضایه نیس خوشگله
من اینو رنگ سرمه ایش رو سفارش دادم از اینستا هنوز برام نیومده ولی عینشورفتم از بازار گرفتم سایز بزرگترشو تقریبا کوتاهه همین اندازس
خیلی قشنگن ، من اتفاقا چند روز پیش رفتم بازار پوشیدم ، ولی جنس هاش خیلی بدرد نخوره برا همون من نخریدم. اینجا من 2500 قیمت گرفتم ولی جنس کرد بدرد نخور پلاستیکی
آره قشنگه
آره کوتاهه داخل عکس مشخصه حالا بستگی داره شما بپوشید کوتاه یا نه
من معمولا۸۵،۸۰میپوشم
چه قیمته؟ست هست؟
چه خوشگله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.