۳ پاسخ

سلام گلم ببخشید مزاحمت شدم
دخترمنم ۳ماه و ۱۶روزشه اشتها نداره میخواستم بخرم نوشته بودن بالای ۶ماه بدین الان شما دادین دختر خانوم خوشگلت حساسیت یا بی اشتهااا... نشددد منم بدم خوبه
الان که دادین چطوره گلم ببخشید بازم چون دخترم خیلی وزنش کمه 😢

برا چی بهش داده؟

روزی 2سی سي. دکتر به بچه کنم داده

سوال های مرتبط