من گرایپ میکسچر میدم واقعا راضیم مارک پدیابست هم خیلی خوبه
برا نینی من دکتر از ۱۳ روزگی نوشت
دلش خیلی می پیچید
بله عزیزم میسه مارک نرسر هارویز
اره عزیزم میشه فقط گریپ میکسچر خارجی بگیر خیلی خوبه
از ی ماه ب بعد میشه گرمیچر خارجی بگیر خیلی خوبه رو بچه من عالی جواب داد
اره من تازه ده روزشم بود دادم بهش دلش درد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.