من پسرم 5 ماه 10روز بود از فرنی شروع کردم تا ی هفته فرنی ساده روزی یکبار
رفلاکس داره باید زود شروع کنی دکتر پسرم گف چهار ماه تمومبده
باید بزاری پایان ۶ ماهگی ولی چون رفلاکس داره بهتره با دکتر کودکان یا بهداشت مشورت کنی اکه صلاح دونستن زودتر بهش غذا بدی
وزن تولدش چند بود اخی کمه وزنش
شروع کن از الانممیتونی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.