عشقم لباس نوزادی کوچولوت خریدی؟؟
دنیای لباسهای گوگول و خوشکل با قیمت عالی
روبیکا nini_heed1
باید قرص بخوری برسه زیر دو ممیز نه
۵برا غیر بارداراس عزیزم تو بارداری زیر۳/۹
عزیزم از ۳ ماه دوم باید زیر ۳ باشه.
بله باید قرص مصرف کنی تا آخر بارداری
اون محدوده واسه انسانی که باردار نیست هست
بله بالا هست برامن ۳.۲ بود دارو داد دوباره آزمایش دادم ۲.۸ شده بود گفت باید بیاد زیر ۲.۵
بله حتما باید قرص بخوری ،تو بارداری این عدد بالاست منم چند ماهه دارم قرص میخورم چون تیرویید بارداری دارم ،
بله من ۳.۵ هستش تیروئید کم کار دارم و لووترکسین ۱۰۰ میخورم هرروز
تازه پنجشنبه جمعهها یکی و نصفی
واسه زن باردار باید زیر دو باشه باید قرص بخوری
لب مرز کم کاری تیروئید هست
بعضی دکتر ها دارو میدن بعضیا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.