۵ پاسخ

سینه رو تا از دهنش در نیورده در نیار اگه خوابش برد زیر سینت کف پاشو یکم فشار بده بیدار میشه

تازه بچه این سنی فکش هم ضعیفه

هروقت سیرشع خدش ول میکنه میخابه

تا بچه سیر شه
تا خالی نشده نذار زیر اون یکی سینه
آخرای شیر هر سینه غلیظ تره سیرکننده است بچه باید بخوره حتما

بستگی به شیرت داره که کمه یا زیاد

سوال های مرتبط

مامان آیلین🧿هامین مامان آیلین🧿هامین ۱۳ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی