تو‌ سن بچه ی من فقط باید قطره آ+د بدم بهش؟

۶ پاسخ

بله فقط همين

اره عزیز تا شش ماهگی

آره فقط اد

اره تا دوماه اد بعد دوماه اهنو مولتی میدی اد قطع میکنی

بله...

سوال منم هس؟؟

سوال های مرتبط

مامان ســـلین🪽🐣✨ مامان ســـلین🪽🐣✨ ۶ ماهگی
مامان آوش💙💙 مامان آوش💙💙 ۹ ماهگی
مامان مو طلایی🐣 مامان مو طلایی🐣 ۱۱ ماهگی
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی