🔴مامانای اراکی دیشب اراک چه غوغایی بود

۹ پاسخ

خداکنه حداقل پایان این همه استرس و فرار کردن از خونه زندگیمون خوب باشه

ما پرده های خونمون تکون خورد
در خونمون باز شد

نمیدونی کجاهارو زدن؟ گفتن مسکونی تو شهرک امین و حاجی اباد ولی مطمئنم بیشتر زدن

راست بود گفتن مسکونی زدن؟؟

یه شب تهران‌کمتر زدنا
ما هرشب وضعیتمون همینه
دیشبم پدافند عمل کرد کمتر زدن
نصف شب باز عروسی داشتیم‌انقد میزدن

تهران وحشتناک صدا میاد چند شبه نتونستم بخوابم از استرس ترس و سرو صدا خوشحال میشم درخواست بزنی داشته باشمد

کی میخاد تموم شه🥺

چه شبی بود ما که دوشب تن و بدنمون داره میلرزه 😢

شما چیکار میکنید عزیزم واقعا

سوال های مرتبط

مامان نی نی زرنگ مامان نی نی زرنگ ۱ سالگی