درخواست میدی
حتما یه ان اس تی بده اگه انقباضه بهت دارو بدن
برو بیمارستان nstبده منم درد دارم نمیخوام بیاد سزارینم اما چاره چیه بخواد بیاد نمیتونیم کاری کنیم
انقباضه
زمان هاشو بنویس اگه نا منظمه ماه درده
اگه منظم یود جمع کن برو بیمارستان
اگه دردات منظم نیست اشکال نداره منم از ۳۶ هفته درد دارم اما گفتن درد کاذبه
دوستان نمیخام فعلا بیاد 🥲سزارینمم پساریمم عنوز در نیوردم
شاید نی نی داره آماده میشه به دنیا بیاد.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.