۷ پاسخ

درخواست میدی

حتما یه ان اس تی بده اگه انقباضه بهت دارو بدن

برو بیمارستان nstبده منم درد دارم نمیخوام بیاد سزارینم اما چاره چیه بخواد بیاد نمیتونیم کاری کنیم

انقباضه
زمان هاشو بنویس اگه نا منظمه ماه درده
اگه منظم یود جمع کن برو بیمارستان

اگه دردات منظم نیست اشکال نداره منم از ۳۶ هفته درد دارم اما گفتن درد کاذبه

دوستان نمیخام فعلا بیاد 🥲سزارینمم پساریمم عنوز در نیوردم

شاید نی نی داره آماده میشه به دنیا بیاد.

سوال های مرتبط

مامان اریا و آوینا مامان اریا و آوینا ۱۲ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۹ ماهگی