#پوشک #شیرخشک #اسهال

تصویر
۱۰ پاسخ

اخ اخ این برجام روحانی لعین اینجوری مارو بدبخت کرد خدا ازش نگذره سقط بشه که یه کشورو به فنا داد

منم ساید سامسونگ خریدم ۱۱ میلیون .

مرغ کیلویی 4هزار بود
برنج کیسه ی500هزار بود
بخدا انگار 20_30سال گذشته اینقد قیمت جنسا فرق کرده

لعنت بهشون صد بار
ک حقوق کارگر چس رفت بالا اول سال
و همه چی از اول سال تا آخر هزار برابر گرون شد ولی حقوق کارگر هیچی دیگه لعنت 🥺💔💔😭

کاش فردا بیدار بشیم ببینیم قسمت ها برگشته به سال۹۷ ای خدا

سال ۹۵ سرویس عروسیم شد ۹۰گرم.تازه چون اجرتش بالا بود شد ۱۷میلیون.
سال ۹۷ میرفتیم فروشگاه خرید میکردیم‌ همه چیز چندتایی.کلی هله هوله و حتی چیزای بدرد نخور.نهایت بشه ۳۰۰.ب نسبت درآمدمون بهمون فشار نمیومد.تازه اونموقع منم سرکار نمیرفتم.ولی الان دوتا حقوق داریم از دهم ماه دستمون خالیه تازه چقدرم قناعت میکنیم

نمیدونم چرا نمیتونم فراموش کنم که خانواده همسرم برام هیچی نخریدن، منم ۹۶ عقد کردم ولی نه برام سرویس طلا خریدن نه لباس و .... عیدی هم که هیچی. یکهو دلم گرفت🥲

سال 97 حقوق پایه کارگر 1300 بود
اندازه یک گاز صفحه ای
الان حقوق پایه 15 تومن. فکر کنم قیمت گاز صفحه ای همین حدودا باشه
البته گرونی منکر نمیشم. ولی اون موقع هم به راحتی نمیشد همه چی خرید

من قشنگ یادمه میرفتم اتکا با ۳۰۰ هزار تومن خوار و بار و حبوبات شوینده حتی وایتکس تاید همه چی برای یک سال میخریدم الان ۳۰۰ تومن دوتا پفک میکنه

یعنی میشه یعنی امکان داره 😔😔

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۴ سالگی
مامان فاطمه کیافر مامان فاطمه کیافر ۴ سالگی
مامان 🫧💕🍃🌸Niknil مامان 🫧💕🍃🌸Niknil ۴ سالگی
مامان ستایش مامان ستایش ۴ سالگی
مامان سامیار مامان سامیار ۴ سالگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۴ سالگی
مامان گندمی مامان گندمی ۴ سالگی
مامان یلداا مامان یلداا ۴ سالگی