من میدم سرلاک حریره بادوم
اره دکترا همشون میگن بدین
این سرلاکای الان خیلی ویتامین دارن خیلیم خوش طعمن واسه میان وعده خیلی خوبن
آی بانو هم داره ولی داخلش شکر میریزه لعنتی
خودتون درست میکنید یا میگیرید
منم میدم چون طعمش خیلی دوست داره ولی روزی یک بار بیشتر نمیدم
نمیدونم سوال منم هست .. منم بهش میدم یه هفتس
اره عزیزم برای شروع از سرلاک برنج استفاده کن.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.