سلام مامانای عزیز، سرلاک خوبع بدم ب دخترم؟

۶ پاسخ

من میدم سرلاک حریره بادوم

اره دکترا همشون میگن بدین
این سرلاکای الان خیلی ویتامین دارن خیلیم خوش طعمن واسه میان وعده خیلی خوبن
آی بانو هم داره ولی داخلش شکر میریزه لعنتی

خودتون درست میکنید یا میگیرید

منم میدم چون طعمش خیلی دوست داره ولی روزی یک بار بیشتر نمیدم

نمیدونم سوال منم هست .. منم بهش میدم یه هفتس

اره عزیزم برای شروع از سرلاک برنج استفاده کن.

سوال های مرتبط

مامان ریان مامان ریان ۱۰ ماهگی