۷ پاسخ

اول لعاب میدن بعد فرنی البته خاصیتی نداره فقط برا اینکه معده بچه آماده بشه

لعاب برنج سم داره نده اصلا

من پسر خواهر شوهرم تو شیرخشکش بجای اب. اب برنج وبا شیرخشک میداد بهش اینقد تپلی بود بچه ش

لعاب برنج که خوب نیس برلی شروع
بعدشم زوده خریره دادی دکتر گفته؟

لعاب برنج ک خاصیت خاصی نداره،حریره بادوم، و فرنی ، پوره هارو شروع کن. بعد از تست پوره ها،کم گم پوره هارو با فرنی ترکیب کن، بعد اوتمیل و سوپارو شروع کن

اول لعاب برنجه بعد فرنی و حریره
بعدشم لعاب برنج مال قدیم بوده،هیچ خاصیت خاصی هم نداره
به نظر من اصلا نده
تو ک حریره میدی

بعد شیش ماهگی

سوال های مرتبط