آزمایشگاه مرکزی رایگانه
من بدون بیمه .حاجی اباد انجام دادم ۴۰۰
آزمایشگاه ترابی من دادم اونموقع 1 میلیون و خورده ای شد
آزمایشگاه مرکزی رایگانه
من 2300 شد
داراب یه مرکز بهداشت هست رایگان انجام میدن برا خانومای باردار
ازمایش تست بارداری
اگه ازمایش بتا منظورتونه فقط ازمایش خون میگیرن که ببینید مثبته یانه ۳۰۰تومن
اگه باردارید وازمایشات اول بارداری میخوایید انجام بدید ۳تومن میشه تقریبا
من ۳میلیون و ۹۰ کل ازمایشات و ازمایش ادرار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.