۱۵ پاسخ

2تومان شد

۳۸۰۰شد

بیمه نداشتم ۲۰۰ وخورده ای شد

هیچی مجانی بیمه تامین و تکمیلی دارم البته

سلام ۱۲۰۰ .
اما اگر بری از طرف مرکز بهداشت تو بیمارستان آزمایش بدی رایگان هست

یک و نهصد

چکاپ ۲۶۵۰

من ۷۰ تومن

چکاپ برای من۱۲۰۰بابیمه

بیمارستان بری ازمایش بدی رایگانه

ازمایش خون اگه منظورته
قند و کشت ادرار و کم خونی و تیرویید و از اینچیزا
۱۴۰۰ حدودا

تیتر بتا شد ۳۵۰

۱۲۰۰شد

280بتا
480تیتر بتا

هزینش رایگانه فکر کنم برای من ک رایگان شد

سوال های مرتبط

مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان ابوالفضل🩵 مامان ابوالفضل🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان اسرا خانوم مامان اسرا خانوم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته پانزدهم بارداری