۱۳ پاسخ

شیاف بزار واسش خوب

برو عطاری شکر سرخ بخر
اندازه ی عدس با آبجوش حل کن بده بهش
دکتر به من گفت تنها چیزی که نوزاد می‌تونه بخوره شکر سرخه

من صد بار از دکترا پرسیدم
مهم نیست چند روز کار نکنه
مهم اینه وقتی کار میکنع مدفوع نرم باشه
شکمشو با روغن زیتون ماساز بده یه ذره هم قسمت بیرونی مقعدشو چرب کن همین

نههههههههههههههههههههههه

گیلیسیرین با سرنگ بزن داخل مقعدش فورا میکنه

نزار زیاد گریه کنه. یوقت فتق میگیره
قطره کولیف بده و ماساژ و حتما آروغ بگیر و کمک کن دفع کنه

ماساژ شکم و کمر اول انجام بده
پاهاشو جمع کن تو شکمش حالت جنینی و دوباره باز کن..
یکم روی شونه ت بخوابون و پشتش اروم بزن ، کمک میکنه هم نفخش برطرف بشه هم پیپی راحتتره براش.. تو این حالت ۲۰دقیقه هم نگه داری خوبه

شربت لاکتولوز خوبه من بردم دکتر اینو داد
ماساژ شکم با روغن زیتون هم عالیه

پشتشو با وازلین چرب کن یا با گوش پاک کن یکم ببر داخل
چون من بردم دکتر اینارو گف انجام دادم دسشویی کرد دکتر شیافم داد گف اگه چرب کردی بازم دسشویی نکرد شیاف بزن که من انجام دادم دسشویی کرد

به دختر من دکتر قطره بی بی کر داد

من وقتی دستشویی نمیکنه به اندازه یه عدس نبات حل میکنم تو ابجوش میدم میخوره چند ساعت بعدش دستشویی میکنه

دور نافشو با روغن زیتون ماساژ بده

روغن گلیسیرین با سرنگ یکم بزن به مقعدش

سوال های مرتبط