چیز خاصی نیس
برای پسر من حلقه بود خیلی راضی بودم اصلا اذیت نشد ۶ ماهگی ختنه ش کردیم
گفت فقط هردفعه پوشکش رو عوض کردی تمیز با شامپو بچه بشورش و خشک کن و بعد پوشکش رو شل ببند
بعد از اینکه حلقه ش هم افتاد یه پماد داد یک هفته زدم و تموم
برای من روش سنتی بود خیلی خوب بود فقط دوروز اول خیلی باید مراقبش باشی ،پوشاک سایز بزرگ ببندی ، بهش آب نخوره و بخیه اش هم جذبی بود ...ممکنه یکم کبود بشه زیرش که بخاطر تزریق آمپول بی حسی هستش و دوهفته ای کلا خوب خکب میشه
من ختنه کردم اصلا اذیت نشد
عزیزم من ب روش حلقه ختنه کردم
بعد از ۴یا ۵ روز بود ختنه اش افتاد
یه ذره نخش رفته بود تو گوشت دیگ خداروشکر بردمش خوب شد
ولی درکل راضی بودم حلقه خیلی بهتره
عزیزم من پسرمو دو سه ساعت بعد دنیا اومدنش اومدن پرسیدن ک ببریم ختنع کنیم روش حلقه منم امضا کردم انقدددد راضیم ک باورت نمیشه ناف و حلقه اش با هم افتاد.از طرفی خواهرم دوسال پیش خواست اینکارو کنه مادرم و اینا نذاشتن هی گفتن ن سنتی فلان تازه زیر دست ادمی ک بقولی همه پسرای طایفه رو ختنع کرده این پسرش اومد خودش نبود این بچه خواهرمو ختنع کرد تو پنج روزگی بچه الان دو سالشه هنوز نیاز ب ختنه داره چون خوب ختنه نشده.سنتی الان ب کارت نمیاد حلقه خیلی بهتره ن دردسری ن بخیه ای هیچی.ی پماد و تموم
من روش سنتی عمل کردم خیلی راضی بودم
پانسمان داشت ک ۶ ساعت بعداز عمل افتاد خودش
دیگه کارم راحت شد بعداز ۱۰ روزم رفتیم بخیشو کشید
راجع بهش تاپینگ گزاشتم اگه خاستی بخون
عزیزم من پسرم رو به روش حلقه ختنه کردم خیلی براش راحت بود
عفونت نمیکنه خونریزی نداره بچه خیلی راحت پوشک میشه
بین ۷تا ۱۰ روز هم میوفته بستگی به بچه داره
در کل روش حلقه ای خیلی بهتر از بقیه روش هایت من خیلی تحقیق کردم راجبش با دکترش هم حرف زدم این روش رو پیشنهاد داد
من از دو تا دکتر متخصص پرسیدم گفتن ینتی بهتر از حلقه هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.