۲ پاسخ

ماسرکلاژی هافک کنم عادیه.منم دیشب خیلی زفتم دستشویی امروز زیز دلم دردمیکنه.

در مورد سرکلاژی بودن تجربه ای ندارم ولی در حالت عادی منم از روزی ک وارد ۲۵ شدم زیر دلم درد میکرد تا چند روز خیلی هم نگران بودم الان دو روزه خوب شدم

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخترم وپسرم💕 مامان دخترم وپسرم💕 ۵ ماهگی
مامان نیهان بانو🥹❤️🤰🏻 مامان نیهان بانو🥹❤️🤰🏻 ۱۱ ماهگی