۵ پاسخ

اگه میتونی با شیردوش برقی بدوش تا روز چهارم پنجم درست نمیاد آغوزه

طبیعیه باید تحمل کنی من گریه میکردم از درد با شیر دوش دوشیدم یکم راحت شدم

حوصله کن با شیر دوش هی بدوش و بده بچه تند تند بمکه تا بیاد

عزيزم تا ٤ روزگي اغوز داري شير هنوز نمياد. اغوز غليظه بزار بچه همونو بخورو خيلي مقويه. نوك سينه هم همون روزاي اول اينطوريه. شيرت كه بياد خوب ميشه

قرص لاکتاول برای افزایش شیره بخور

سوال های مرتبط