چکار کردی تپل شده؟خودت چقدر اضافه کردی؟
من۳۲هفته رفتم۲۲۰۰بود
چه تپلیه نینیت خوشبحالت
عالی😍
عزیزم وزنش خوبه خداروشکر اصلا نگران نباش گلم
اره عزیزم.من سونو رشد دادم۴۴هفته.۳روز نینی ام ۲۶۰۰بود.تازه گفتن ۲۰۰گرم خطا میزنخ.ولی توپولی هستش
مراقب باش آبجی وزن زیاد هم خوب نیس
ماشاالله وزنش خوبه من ۳۱هفته پنج روز رفتم ۲۲۰۰ بود
من تو ۳۲ هفته ۱/۷۰۰ بود جه وزن خوبی ۲۵۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.