خانما Hb 14.6 هس کم خونی دارم؟

تصویر
۲ پاسخ

نمی‌دونم رنج نرمال رو آزمایشگاه خودش می نویسه

نه عزیزم نرماله من از نه خودمو تازه رسوندم به دوازده🤣

سوال های مرتبط

مامان دونه انار🫀 مامان دونه انار🫀 هفته دهم بارداری